بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي .

بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي

20 عطر و ادكلن مردانه و زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

بهار، فصلي لطيف و دلنشين است كه همه‌چيز در آن به اعتدال مي‌رسد. در اين فصل هوا به طور طبيعي از عطرهاي دوست‌داشتني آكنده مي‌شود و شما هم مي‌توانيد با بهره‌گيري از يك ادكلن بهاري خوشبو با طبيعت همسو شده و خود، منشا پراكندگي چنين رايحه‌هاي دلپذيري باشيد. وجود رايحه‌هاي معتدل در تركيبات يك عطر موجب مي‌شود تا بتوان در اين فصل از آن بهره گرفت. همچنين اگر نت‌هاي تلخي در عطر به كار رفته باشد، استفاده از آن براي آقايان جدي و خوش‌پوش انتخابي ايده‌آل خواهد بود.

براي آنكه دريابيد كدام‌ يك از محصولات موجود در دنياي عطر و ادكلن‌ها، از چنين ويژگي‌هايي برخوردارند، از شما دعوت مي‌كنيم تا با مطالعه ادامه اين مطلب با ما همراه شويد. براي تست هر يك از اين عطرها پيشنهاد ما خريد دكانت عطر در حجم‌هاي 2، 5 و 10 است و پس از تست كامل عطر در منزل و بررسي رايحه و ماندگاري آن، نسبت به خريد حجم بيشتر عطر اقدام فرماييد.

فهرست بهترين عطرهاي بهاري مردانه :

له لابو سانتال 33

كريد رويال ميفر

مارلي پرسيوال

بولگاري من وود نرولي

اسنتريك مولكولز اسنتريك 02

كارتير دكلريشن دون سوير

الور هوم اسپرت

 دولچه گابانا كينگ ادوتويلت

مرسدس بنز من اينتنس

كلوين كلاين اترنيتي مردانه

 

1. له لابو سانتال 33 (LE LABO Santal 33)

يك عطر يونيسكس (هم زنانه، هم مردانه) است كه آقايان آن را بيشتر مي‌پسندند. اين عطر از گروه بويايي چوبي آروماتيك است كه با تركيبي از عصاره پاپيروس، چوب سدر، عنبر، گل زنبق، چرم، چوب صندل سفيد، گل بنفشه و رايحه دل‌انگيز هل ساخته شده و رايحه‌اي تلخ و معتدل دارد. نت‌هاي يادشده در عطر له لابو سانتال 33 ، به گونه‌اي در كنار هم قرار گرفته‌اند كه مي‌توان آن را به عنوان عطر مردانه مناسب بهار و تابستان دانست. عطر سانتال 33 با تداعي فضايي چوبي و زنبقي، به طور ويژه با موقعيت‌هاي آكادميك، روزانه و كژوال تناسب دارد.

 

2. كريد رويال ميفر (Creed Royal Mayfair)

ادكلن خوشبو براي بهار كه در گروه عطرهاي يونيسكس است كه نت‌هاي اوليه آن شامل رايحه درخت كاج، زنجبيل و ليموترش سبز است كه در كنار رايحه گل رز به عنوان نت مياني و همچنين رايحه اوكاليپتوس، پرتقال و چوب سدر در قالب نت‌هاي پاياني يك فضاي دل‌انگيز شاداب و بانشاط بهاري به آن بخشيده است. عطر پريد رويال ميفر با رايحه تلخ و خنك از گروه بويايي گلي ميوه‌اي خوراكي است كه حسي شبيه حضور در يك گل‌فروشي را برايتان زنده مي‌كند.
اين عطر تلخ مردانه در هر چهار فصل قابل استفاده است و براي حضور در انواع موقعيت‌هاي اجتماعي رسمي، نيمه‌رسمي، دوستانه، رمانتيك، آكادميك يا روزانه مي‌توان از آن بهره‌مند شد.

 

3. مارلي پرسيوال (Parfums de Marly Percival)

 

عطر مارلي پرسيوال از توليدات برند Perfums de Marly عطري تلخ و خنك است كه با كمي شيريني عجين شده است. اين عطر از گروه بويايي مركباتي آروماتيك بلافاصله بعد از اسپري كردن مشامتان را با رايحه اسطوخدوس، پرتقال ماندارين، ترنج و گل شمعداني پر مي‌كند. سپس مي‌توانيد رايحه دارچين، گشنيز، گل بنفشه و گل ياس را در تركيبات آن حس كنيد. كمي بعد هم نت‌هاي پايه عطر را كه دربردارنده رايحه آمبروكسان، چوب درخت قان، روايح چوبي و مشك است، استشمام خواهيد كرد.

اين عطر خنك مردانه و زنانه (يونيسكس) براي استفاده در بهار، تابستان و پاييز مناسب است و اگرچه با انواع موقعيت‌هاي اجتماعي هماهنگ مي‌شود اما بهره‌گيري از آن توسط آقايان جدي در محافل رسمي، آن را جز يكي از بهترين عطرهاي بهاري مردانه پربازخورد قرار مي‌دهد. 

 

4. بولگاري من وود نرولي (Bvlgari Man Wood Neroli)

يكي از خوشبوترين عطرهاي بهاري مردانه است كه رايحه تلخ، شيرين و معتدل آن به شما اجازه مي‌دهد تا در فصل پاييز و تابستان هم بتوانيد از آن بهره‌مند شويد. عطر بولگاري من وود نرولي در گروه بويايي چوبي مشكي گلي جاي مي‌گيرد و نت‌هاي اوليه آن با رايحه بهارنارنج و ترنج از همان ابتدا حال‌وهواي بهار را برايتان زنده مي‌كند. سپس رايحه چوب سدر، شكوفه پرتقال و گياه ناگارموتا در نقش نت‌هاي مياني آشكار مي‌گردند. نت‌هاي پايه عطر شيرين مردانه نيز با رايحه چرم، روايح چوبي، عنبر، كهربا و مشك آن را لوكس و همه‌پسند مي‌كند.

استفاده از اين عطر توسط آقايان شيك‌پوش در موقعيت‌هاي آكادميك، روزانه، رسمي، دوستانه و عاشقانه، آراستگي دوچنداني را القا مي‌كند.

5. اسنتريك مولكولز اسنتريك 02 (Escentric Molecules Escentric 02)

يكي از بهترين عطرهاي مناسب فصل بهار از برند عطر استنريك مولكولز مي‌باشد يك عطر يونيسكس با رايحه شيرين و خنك، كه آقايان مي‌توانند با استفاده از آن حس سرزندگي و طراوت مضاعفي را براي خود و اطرافيان ايجاد نمايند. اين عطر با تركيبي از نت‌هاي شرقي گلي شامل رايحه آمبروكسان، تركيب ايزو اي سوپر، گل زنبق و گل ياس طراحي و توليد شده است كه از آن عطري همه‌كاره مي‌سازد تا .همه‌ي افراد، فارغ از جنسيت در تمامي روزهاي سال بتوانند از رايحه خوش آن لذت ببرند

عطر اسنتريك مولكولز اسنتريك 02 با حجم 100 ميل و غلظت ادو تويلت عرضه مي‌شود، با تمامي موقعيت‌هاي اجتماعي آكادميك، روزانه، رسمي، نيمه‌رسمي و … كه در آن حضور مي‌يابيد، تناسب خواهد داشت.

 

6. كارتير دكلريشن دون سوير (Cartier Declaration d’Un Soir)

يكي از بهترين عطرهاي بهاري براي آقايان كه در ساير روزهاي سال هم كاربرد دارد. عطر كارتير دكلريشن دون سوير با طبع معتدل و رايحه تلخ و شيرين توأمان، فضايي چوبي گلي مشكي دارد و بيشتر از همه با استايل‌هاي رسمي هماهنگي مي‌يابد.
با اسپري كردن اين عطر ابتدا رايحه زيره، فلفل و هل حال‌وهوايي ادويه‌اي ايجاد مي‌كند كه كمي بعد جاي خود را به رايحه جوز و گل رز مي‌دهد. رايحه گل رز در نت‌هاي مياني اين عطر از كيفيتي استثنائي برخوردار است و به هيچ عنوان شبيه بوي گلاب نيست؛ بلكه حالتي شيك و لوكس دارد.آنچه در آخر به اين نت‌ها اضافه مي‌شود و در قالب نت پايه با شما همراه خواهد بود، رايحه چوب صندل سفيد است.

 

7. شنل الور هوم اسپرت (Chanel Allure homme Sport)

عطر شنل الور هوم اسپرت از برند عطر شنل عطري مردانه با غلظت ادو تويلت است كه استشمام رايحه شيرين و خنك آن در روزهاي بهاري و تابستاني بسيار دلپذير است. اين عطر در واقع نه تلخ است و نه خيلي شيرين و در گروه بويايي چوبي ادويه‌اي قرار مي‌گيرد. با افشاندن آن در مرحله اول با رايحه آب دريا، آلدهيد، پرتقال و پرتقال ماندارين روبه‌رو مي‌شويد كه از آن ميان رايحه آلدهيد به طور خاصي موجب احساس طراوت و نشاط مي‌گردد و در عين حال يك فضاي كره‌اي-نارگيلي خوشمزه را ايجاد مي‌نمايد.

در نت‌هاي مياني رايحه بهار نارنج، سدر و فلفل را خواهيم داشت كه كمي بعد با رايحه خس خس (علف وتيور)، دانه تونكا، كهربا، لامي، مشك و وانيل جايگزين مي‌شود. اگر استشمام بوي وانيل برايتان دل‌انگيز است، هم‌نشيني نت‌هاي يادشده در عطر شنل الور هوم اسپرت رايحه‌اي را پديد مي‌آورد كه بيش از هر چيز تداعي‌كننده حس تنفس هواي پاك است و در محيط‌هاي روزمره، آكادميك يا قرارهاي دوستانه انبساط خاطر را به همراه خواهد داشت.

جهت معرفي و آشنايي كامل شما عزيزان با عطر Chanel Allure homme Sport، يك ويدئو اختصاصي تهيه كرده‌ايم. شما مي‌توانيد اين ويدئو را در صفحه محصول مشاهده كنيد.

 

8. دولچه گابانا كينگ ادوتويلت (Dolce & Gabbana K EDT)

اين عطر دولچه اند گابانا مناسب فصل بهار در شروع با رايحه پررنگ پرتقال خوني در كنار ليموترش و دانه سرو كوهي يك فضاي ملايم و شيرين مركباتي ايجاد مي‌كند. با گذشت مدتي از اسپري كردن عطر، رايحه گل شمعداني، اسطوخدوس و فلفل قرمز شيرين حس مي‌شود. نت‌هاي پايه اين عطر نيز از رايحه چوب سدر، خس خس و نعناع هندي (پچولي) تشكيل شده است كه فضا را به سمت چوبي‌تر و كمي گرم‌تر شدن هدايت مي‌كنند.
عطر دولچه گابانا كينگ ادو تويلت در مجموع رايحه‌اي تلخ، شيرين و معتدل از گروه بويايي چوبي آروماتيك دارد كه براي انواع موقعيت‌هاي اجتماعي، به ويژه قرارهاي دونفره در فصل تابستان، پاييز و مخصوصا بهار فوق‌العاده است.

 

9. مرسدس بنز من اينتنس (Mercedes Benz Man Intense)

از عطرهاي مناسب فصل بهار مردانه ديگري كه با رايحه تلخ و معتدل از گروه بويايي چوبي ادويه‌اي عرضه مي‌شود. اين عطر علاوه بر بهار، در فصول ديگر هم قابل استفاده است و علاقمندان به عطرهاي بلو شنل، عطر ديور ساواج، يا عطر ايو سن لوران واي آن را خواهند پسنديد. فضاي مفرح اين عطر با رايحه برگ درخت گلابي و گل ختمي در قالب نت‌هاي اوليه رايحه خزه درخت بلوط و گل شمعداني به عنوان نت‌هاي مياني در كنار رايحه آمبروكسان، كهربا و پچولي كه نت‌هاي پايه آن هستند، شكل مي‌گيرد.

عطر مرسدس بنز من اينتنس مي‌تواند يكي از بهترين ادكلن‌ هاي بهاري براي آقايان به هنگام حضور در جلسات اداري، مهماني‌هاي رسمي، قرارهاي دوستانه يا عاشقانه و ساير موقعيت‌هاي روزمره باشد.

 

10. كلوين كلاين اترنيتي مردانه (Calvin Klein Eternity for Men EDP)

از برند عطر Calvin Klein ويژه آقايان، با رايحه تلخ و معتدل و گروه بويايي آروماتيك فوژه است كه همه‌روزه مي‌توانند از آن استفاده كنند اما بهترين حالت بهره‌گيري از اين عطر همراه با لباس‌هاي رسمي و در موقعيت‌هاي جدي است. وقتي عطر كلوين كلاين اترنيتي ادو پرفيوم را اسپري كنيد رايحه سيب، مريم گلي مرموك و تركيبات اوزونيك، مجاري تنفسي‌تان را باز مي‌كند؛ گويي هوايي پاك‌تر را تنفس مي‌كنيد. سپس رايحه اسطوخدوس، جوز، سرو و گل شمعداني به مشامتان مي‌رسد كه فضايي ادويه‌اي‌تر پديد مي‌آورد. كمي بعد رايحه پونه كوهي، جير، عنبر و گياه ناگارموتا به نت‌هاي قبلي اضافه مي‌گردد و رايحه را سنگين‌تر مي‌كند.

همه ما بهار را با شكوفه‌ها و گل‌هاي زيبايش به خاطر مي‌آوريم. گل‌ها و شكوفه‌هايي كه شايد بيش از همه به روحيات بانوان نزديكند و بسياري از آقايانِ احساسي، محبوب خود را به آن‌ها تشبيه مي‌كنند. با آغاز اين فصل دوست‌داشتني بر آن شديم تا تعدادي از بهترين عطرهاي بهاري زنانه را در مطلبي گرد هم آورده و به شما معرفي نماييم. اين عطرها عمدتاً بر پايه رايحه گل‌ها ساخته مي‌شوند و حال‌وهواي اين فصل را كه با سرزندگي عجين است، تقويت مي‌نمايند.

در صورتي كه تمايل داشته باشيد روزهاي بهاري پيش روي خود را با هر يك از اين عطرها به‌يادماندني‌تر كنيد، پيشنهاد ما اين است كه با تهيه دكانت عطر مورد نظرتان ابتدا آن را در بوته آزمايش قرار دهيد. به اين ترتيب اگر به هر دليلي عطر درخواستي با سليقه شما سازگاري نداشت، مبلغ زيادي را متضرر نخواهيد شد و مي‌توانيد از ميان گزينه‌هاي ديگر عطر باب دلتان را بيابيد.

فهرست بهترين عطرهاي بهاري زنانه:

كريد اونتوس زنانه

شنل چنس او تندر ادو تويلت

ميس ديور بلومينگ بوكت

تيزيانا ترنزي كيركه

ويكتوريا سكرت بامبشل

ايو سن لوران مون پاريس

باربري لندن زنانه

ايو روشه اويدنس

لانوين اكلت زنانه

هالووين بلو دراپ

 

1. كريد اونتوس زنانه (Creed Aventus For Her)

اين عطر فرانسوي براي مصرف روزمره نيست كه هر جايي مورد استفاده قرار گيرد؛ بلكه بايد تنها در محافل خاص و مجالس مهمي مثل خواستگاري، عروسي يا قرارهاي حساس از آن بهره گرفت. رايحه اين عطر شيرين و خنك است و علاوه بر بهار، در پاييز يا زمستان هم مي‌توان از آن استفاده نمود. گروه بويايي عطر كريد اونتوس زنانه چايپر (شيپغ) ميوه‌اي است و وقتي آن را اسپري كنيد ابتدا بوي خوش نعناع هندي (پچولي)، ترنج، سيب، فلفل صورتي و ليموترش در محيط پخش مي‌شود. اين رايحه‌ها نت‌هاي اوليه عطر هستند.
 مدتي بعد جاي خود را به رايحه بوته وحشي جاوي، چوب صندل سفيد، گل رز و مشك مي‌دهند كه نت‌هاي مياني عطر را مي‌سازند. اندكي بعد رايحه انگور فرنگي سياه، كهربا، گل يلانگ، هلو و ياس بنفش كه نت‌هاي پايه در اين عطر هستند، به موارد قبلي اضافه و باعث تثبيت و افزايش ماندگاري عطر مي‌شوند. اين عطر به طور ويژه‌اي توجه اطرافيان، به خصوص آقايان را به خود جلب مي‌كند. بهترين عطر زنانه با ماندگاري بالا و پخش‌بو قابل توجه، استشمام كريد اونتوس زنانه حس طراوت و سرِحالي قابل توجهي را ايجاد مي‌كند و مخصوصا رايحه گل رز كه در اين عطر به كار رفته، آن را بسيار لوكس و باكيفيت جلوه مي‌دهد.

 

2. شنل چنس او تندر (Chanel Chance Eau Tendre)

شايد بتوان گفت Chance Eau Tendre از توليدات برند Chanel مليح‌ترين عطر بهاري زنانه است كه حال‌وهوايي بسيار مفرح و سرزنده ايجاد مي‌كند. روايح به كار رفته در ساخت اين ادكلن از كيفيت بالايي برخوردارند؛ به طوري كه استشمام آن به مخاطب القا مي‌كند كه عطر بسيار لوكس و گران‌قيمتي است. عطر خنك زنانه با  شيريني ملايمي كه دارد براي استفاده روزمره در روزهاي بهار و تابستان ايده‌آل است.
عطر شنل چنس او تندر در گروه بويايي گلي ميوه‌اي جاي مي‌گيرد و قبل از همه رايحه به و گريپ فروت از آن به مشام مي‌رسد. در فاز بعدي مي‌توان رايحه گل سنبل و ياس را در تركيبات آن حس كرد. نت‌هاي پايه اين عطر نيز با استفاده از رايحه سدر، كهربا، گل زنبق و مشك ساخته شده‌اند.

 

3. ميس ديور بلومينگ بوكت (Dior Miss Dior Blooming Bouquet)

عطر زنانه مناسب فصل بهار به رنگ زيباي صورتي كه در تابستان و پاييز هم بوييدن آن دلنشين است. يك عطر از گروه روايح گلي است كه حال‌وهواي گلي شلوغي ندارد. در نت‌هاي اوليه اين عطر خنك رايحه پرتقال ماندارين حس مي‌شود كه كمي بعد با رايحه دلپذير زردآلو و هلو در كنار گل رز و گل صدتوماني جايگزين مي‌گردد. نت پايه عطر ميس ديور بلومينگ بوكت از رايحه مشك تشكيل شده است تا ضمن ماسكي كردن فضاي عطر، به ماندگاري بيشتر آن كمك كند. اين عطر در موقعيت‌هاي آكادميك، روزانه و كژوال يا قرارهاي عاشقانه قابل استفاده است.

 

4. تيزيانا ترنزي كيركه (Tiziana Terenzi ******ke)

عطر يونيسكسي است كه اگرچه براي آقايان هم مناسب است اما خانم‌ها بيشتر با آن ارتباط برقرار مي‌كنند. عطر تيزيانا ترنزي كيركه از خوشبوترين عطرهاي بهاري رايحه‌اي خنك و شيرين از گروه بويايي چايپر ميوه‌اي دارد و در بهار، تابستان و پاييز با تمامي موقعيت‌هاي اجتماعي سازگار است. شايد با اسپري كردن آن كمي غافلگير شويد، چراكه رايحه ماسه دريا، برگ انگور فرنگي، تمشك، جوانه انگور فرنگي، گلابي، ميوه گل ساعت و هلو تركيب منحصربه‌فردي را در نت‌هاي آغازين اين عطر به وجود آورده‌اند.
اندكي بعد رايحه گل برف را هم احساس خواهيد كرد كه در نت‌هاي پايه با رايحه چوب صندل سفيد، گل آفتاب‌پرست، مشك، پچولي و وانيل تكميل خواهد شد.

 

5. ويكتوريا سكرت بامبشل (Victoria’s Secret Bombshell)

Victoria’s Secret Bombshell عطر زنانه مناسب بهار و تابستان با رايحه ملايم و ميوه‌اي جالب كه در تركيب با روايح گلي مليح، بسيار جوان‌پسند است. آناناس، پرتقال، توت فرنگي، گريپ فروت و ميوه گل ساعت، ميوه‌هايي هستند كه از عصاره آن‌ها براي ساخت نت‌هاي آغازين عطر ويكتوريا سكرت بامبشل استفاده شده است. در فاز مياني، رايحه دانه‌هاي قرمز همراه با رايحه گل‌هاي اركيده، برف، صدتوماني و ياس شادابي بوييدن گل‌هاي تازه را تداعي مي‌كنند. كمي بعد نت‌هاي پايه هم رخ مي‌نمايانند و با رايحه خزه درخت بلوط، روايح چوبي و مشك حال‌وهوايي چوبي و جنگلي به عطر مي‌دهند.
عطر ويكتوريا سكرت با رايحه خنك و شيرين با نت‌هاي باكيفيت و درخشانش، اثرگذاري بانوان جوان را تقويت و هر محيط و محفلي را در بهار و تابستان پرانرژي و دلپذيرتر مي‌كند.

 

6. ايو سن لوران مون پاريس (Yves Saint Laurent Mon Paris)

شيريني و خنكي در عطر Yves Saint Laurent Mon Paris تا حدي به اعتدال رسيده كه در چهارفصل سال و انواع موقعيت‌هاي روزمره، نيمه‌رسمي يا رمانتيك مي‌توان از تاثير آن بهره گرفت. اين عطر ايو سن لوران از گروه بويايي چايپر گلي ابتدا حس‌وحالي باطراوت ايجاد مي‌كند كه رفته رفته سنگين مي‌شود. رايحه پرتقال، ترنج، تمشك، توت فرنگي، گلابي و نارنگي با القاي حس تازگي اين ميوه‌هاي اشتهابرانگيز نت‌هاي اوليه عطر ايو سن لوران مون پاريس را پديد مي‌آورند.
كمي بعد اين حال‌وهواي ميوه‌اي به سمت فضايي گلي تغيير مي‌كند و با رايحه چوب سدر، خزه درخت بلوط، عنبر، مشك، پچولي و وانيل در نت‌هاي پايه يك بار ديگر عوض شده و سمت چوبي و سنگين‌تر شدن مي‌رود.

 

7. باربري لندن زنانه (Burberry London for Women)

هنگامي كه وارد يك گل‌فروشي بزرگ مي‌‎شويد، چه احساسي به شما دست مي‌دهد؟ عطر باربري لندن زنانه با مجموعي از روايح گلي همان حال‌وهوا را برايتان ايجاد مي‌كند. نه‌تنها در بهار، بلكه هر روز سال و همه‌جا مي‌توانيد اين عطر گرم زنانه را به كار برده و از واكنش‌هاي مثبت اطرافيانتان نسبت به آن لذت ببريد. رايحه شيرين اين عطر حاصل از عصاره پرتقال ماندارين در كنار رايحه گلبرگ‌هاي گل پيچ امين الدوله و گل رز است كه قبل از عطر گلبرگ‌هاي گل صدتوماني و ياس در تركيب با عصاره نارنگي يافا و ياس تاهيتي از اين عطر برمي‌خيزد. اين نت‌ها با رايحه چوب صندل سفيد، مشك و پچولي، چوبي، ماسكي و ماندگارتر مي‌شوند.

 

8. ايو روشه اويدنس (Yves Rocher Comme une Evidence)

عطر Comme une Evidence از برند عطر Yves Rocher يكي از بهترين گزينه‌ها براي بانوان در اكثر موقعيت‌هاي اجتماعي بهار و تابستان، به ويژه قرارهاي دونفره است؛ چراكه روايح گلي غالب در اين عطر احساس طراوت، تميزي و هواي پاك را در ذهن تداعي مي‌نمايد. ادكلن با رايحه خنك و شيرين كه از هم‌نشيني رايحه برگ بنفشه و ريواس در قالب نت‌هاي اوليه؛ با رايحه گل برف و گل رز به عنوان نت‌هاي مياني در كنار رايحه خزه درخت بلوط، مشك و پچولي در نقش نت‌هاي پايه است. عطر ايو روشه اويدنس از گروه چايپر گلي هر استشمام‌كننده‌اي را سر حال مي‌كند.

 

9. لانوين اكلت زنانه (Lanvin Eclat D’Arpege)

ادكلن زنانه خوشبو قيمت مناسب با رايحه همه پسند، در كنار بسته‌بندي و طراحي شيشه زيباي عطر لانوين اكلت زنانه اجازه مي‌دهد تا با خيال راحت بتوانيد آن را به هر بانويي هديه بدهيد؛ حتي اگر هيچ اطلاعي در مورد سليقه بويايي آن فرد نداشته باشيد. البته بايد به همه اين موارد امكان هماهنگي با هر شرايط محيطي و همه‌ي استايل‌ها را هم اضافه كرد. عطر لانوين با رايحه خنك و شيرين اين عطر از گروه بويايي گلي سبز با تركيب هنرمندانه‌اي از نت‌هاي گلي پديد آمده كه از آن ميان مي‌توان به رايحه شكوفه هلو، گل صدتوماني، گل ويستريا و ياس بنفش اشاره نمود.

در كنار عطر خوش اين گل‌ها در فاز مياني عطر آرامش‌بخش چاي و گل اوسمانتوس (چاي زيتون) همراه با عطر هيجان‌انگيز برگ درخت نارنج از اين عطر استشمام مي‌گردد. رايحه سدر، كهربا و مشك نيز نت‌هاي پايه آن را مي‌سازند.

 

10. هالووين بلو دراپ (Halloween Blue Drop)

عطر هالووين بلو دراپ زنانه از عطرهاي مناسب فصل بهار زنانه با رايحه خنك و شيرين، از گروه روايح گلي و مناسب استفاده روزمره در روزهاي گرم است. با افشاندن آن رايحه اسطوخدوس، سيب و مركبات در فضا مي‌پيچد كه كمي بعد با رايحه گل بنفشه، ياس و گل‌هاي سفيد تعويض مي‌گردد. با گذشت مدتي رايحه ادويه‌جات معطر، دارچين، كهربا و مشك اين عطر خوش‌قيمت را گرم‌تر و ماندگارتر مي‌سازند.

 

سخن نهايي

بابت زماني كه به مطالعه اين مطلب اختصاص داديد، سپاس‌گزاريم. گفتني است بهترين شيوه آشنايي با عطر، تست آن در فرصت كافي و موقعيت‌هاي مختلف است تا بتوان ميزان ماندگاري و بازخورد عطر را مورد بررسي قرار داد. براي اين منظور امكان دسترسي به دكانت‌هاي هر عطر با حجم كم را برايتان فراهم نموده‌ايم تا چنانچه عطر مورد تاييدتان واقع نشد، مبلغ بالايي را متضرر نشده باشيد. پس از خريد عطر و تست آن، مي‌توانيد با خاطري آسوده عطر اصلي را در بسته‌بندي و شيشه اورجينال از طريق فروشگاه هايلند بيوتي تهيه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۸:۵۶ توسط:سينا موضوع: نظرات (0)