بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي .

بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي

با انواع كرم پودر و نحوه خريد آن از هايلند بيوتي بيشتر آشنا شويد

امروزه مد و زيبايي مورد توجه طيف وسيعي از مردم به ويژه بانوان و جوانان قرار گرفته است. به همين دليل است كه محصولات آرايشي بخش بزرگي از سبد خريد هر خانوار را تشكيل مي دهند. در بين محصولات آرايشي و بهداشتي، نوع و كيفيت كرم پودر به دلايل زير از اهميت ويژه اي برخوردار است:


سلامت پوست (تماس مستقيم كرم پودر با پوست(
تاثير يك كرم پودر خوب تاثير خوب ساير لوازم آرايشي است.
استفاده صحيح از كرم پودر نقشي حياتي در رضايت از آرايش صورت دارد


انواع كرم پودر براي انواع پوست


انواع كرم پودر به صورت كاسه، پالت، پمپ و تيوب موجود مي باشد. در عين حال موس صورت نوعي كرم پودر محسوب مي شود كه بافتي سبك و ظاهري بين كرم پودر و پنكيك دارد.


كرم پودر مخصوص پوست هاي خشك:

 

اين نوع پوست به دليل توليد ناكافي چربي بسيار تحريك شده و تيره به نظر مي رسد. افرادي كه پوست خشكي دارند بهتر است از كرم پودرهاي مايع استفاده كنند.


كرم پودر براي پوست هاي چرب:

 

 اين نوع پوست منافذ زيادي دارد و براق به نظر مي رسد. انتخاب كرم زيرساز مناسب براي اين افراد مهم است زيرا اگر كرم زيرسازي را اشتباه انتخاب كنند باعث افزايش چربي و آكنه پوست مي شود. كرم پودر جامد يا مايع انتخاب مناسبي براي اين افراد است.


كرم پودر براي پوست هاي معمولي:

 

 از آنجايي كه اين نوع پوست ايده آل ترين نوع پوست با مقدار متعادل چربي و آب است، تقريبا مي توان از هر كرم پودري استفاده كرد.


كرم پودر براي پوست مختلط:

 

اين يكي از رايج ترين انواع پوست با گونه هاي خشك است و كل ناحيه T شكل صورت (پيشاني، بيني و چانه) چرب است. افراد با اين نوع پوست بايد از دو كرم پودر مختلف براي فصول گرم و سرد استفاده كنند. پودر مايع مبتني بر آب يك معامله خوب براي اين افراد است.


ويژگي هاي يك كرم پودر خوب


پوشانندگي بالا يكي از مهم ترين ويژگي هاي يك كرم پودر خوب است. كرم پودر با پوشش بالا براي كساني كه مشكلات پوستي صورت مانند آكنه، كك و مك و جاي زخم دارند توصيه مي شود. نكته ديگر اينكه كرم پودر بايد به ضد حساسيت بودن توجه كند. از آنجايي كه اين محصول به عنوان پايه آرايش عمل مي كند، در صورت استفاده از مواد بي كيفيت، احتمال ايجاد حساسيت و مشكلات پوستي وجود دارد. يكي ديگر از ويژگي هاي كرم پودر با كيفيت، بافت سبك و تاثير طبيعي آن بر روي پوست است. به خصوص كرم پودر به عنوان يكي از محصولات آرايشي استفاده مي شود.


رنگ زيرسازي:

 

 يكي از نكاتي كه در انتخاب كرم پودر بايد به آن توجه كنيد اين است كه آيا براي داشتن ظاهري طبيعي تر با رنگ پوست شما مطابقت دارد يا خير. يكي از رايج ترين اشتباهات استفاده از كرم پودر مانند سفيد كننده است. امروزه برندهاي مختلف كرم پودرهاي زيادي در رنگ هاي برنزي، مشكي، زيبايي و چرم عرضه مي كنند كه با توجه به نوع پوست قابل استفاده است.


مارك هاي اصلي كرم پودر


برندهاي مختلفي در زمينه توليد كرم پودر فعال هستند كه از جمله بهترين آنها مي توان به كرم پودر دوسه مك، اكتي پور، لورآل، لانكوم، دبورا، بورژوا، دوچه، منهتن، الارو، مكس فاكتور و كلينيك اشاره كرد.


راهنماي خريد كرم پودر


امروزه خريد اينترنتي باعث شده است تا به محصول مورد نظر سريعتر برسيد. با مراجعه به فروشگاه اينترنتي هايلند، علاوه بر افزايش سرعت خريد، مي توانيد تجربه بهتري از خريد محصولات مورد نظر خود با محصولات ارائه شده و مقايسه آنها داشته باشيد. گزينه هاي بيشتري به شما مي دهد. كافي است با مراجعه به سايت با توجه به نياز و سليقه خود و اطمينان از اصل بودن محصولات، خريد كرم پودر اينترنتي با بهترين قيمت را تجربه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۵:۳۲ توسط:سينا موضوع: نظرات (0)